როგორ არ მოვტყუვდეთ ონლაინ „შოპინგის“ დროს?
რა ვქნათ, რომ კარგად დარეკლამების შედეგად ხელში უხარისხო პროდუქტი არ შეგვრჩეს?
და თუ თავად გვინდა გაყიდვა რა სიტყვები გამოვიყენოთ?
აღნიშნულ საკითხებზე მარკეტინგის სპეციალისტებმა თორნიკე გურულმა და თინათინ დადუნაშვილმა გადაცემაში „დილა მშვიდობისა საქართველო“ ისაუბრეს და საზოგადოებას რეკომენდაციები გაუზიარეს.
„არსებობს რაღაც ტიპის პრინციპები, რითაც შეგვიძლია ჩვენი პროდუქტი ისე წარმოვაჩინოთ, რომელიც უფრო მეტად მიიზიდავს მომხმარებელს.
- უნდა იყოს ხაზგასმა სარგებელზე, არა ფუნქციურ, არამედ ემოციური.
- ფოტო - უნდა წარმოაჩინოთ სხვადასხვა მიმართულებით, მოზუმებული.
თუ ყიდულობ ფეხსაცმელს ონლაინ, აუცილებლად შეადარეთ სხვადასხვა პლატფორმებზე.
შეამოწმეთ შეფასებები“, - ამბობს თორნიკე გურული.
აგრეთვე დაგაინტერესებთ:
🎥 „ყველაფერი მინდოდა ექიმობის გარდა“ - რას ამბობდა გულიკო ჩაფიძე